José este un fost ethical hacker, examinator de criminalistică digitală și expert inginer Linux. Combinând vasta lui experiență din aceste domenii, s-a implicat total în industria procurării de talente și recrutare. Este co-fondatorul unei agenții internaționale de recrutare, GoodCall, cu peste 140 de angajați, specializată în recrutare prin intermediul social media. Compania lui oferă servicii atât pentru startup-uri de 5 persoane, cât și pentru firme din Fortune 500, cu peste 10,000 de angajați.
Din acest grup fac parte și compania ATS - Datacruit.com, dar și entitatea educațională, Recruitment Academy. De curând, GoodCall a fost clasată pe locul 415 în topul companiilor cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa de către Financial Times, iar Datacruit.com a intrat în topul Fast50 al celor de la Deloitte pentru companii tech cu cea mai rapidă creștere.
José Kadlec este unul dintre cei mai noi prezentatori SocialTalent, platformă de pregătire pentru echipele de angajare. El este cunoscut și pentru controversata lui carte „People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment”, recomandată de Barbara Corcoran din emisiunea Shark Tank, de David E. Perry – unul dintre cei mai bine vânduți autori, dar și de directorii de resurse umane ale companiilor IBM, Google, Barclays, Hewlett-Packard, T-Mobile, Manpower și AVG.
Citiți aici interviul nostru cu José!!